osg.View.Slave¶
- class osg.View.Slave¶
- Represents
c++ class
- Wraps
osg::View::Slave
Slave allows one to up a camera that follows the master with a local offset to the project and view matrices.
Constructors:
- osg.View.Slave(bool useMastersSceneData)¶
-
- Параметры
useMastersSceneData (
bool
) –
- osg.View.Slave(osg.Camera camera, osg.Matrix projOffset, osg.Matrix viewOffset, bool useMastersSceneData)
-
- Параметры
camera (
osg.Camera
) –projOffset (
osg.Matrix
) –viewOffset (
osg.Matrix
) –useMastersSceneData (
bool
) –
Methods:
- :camera()¶
-
- Тип результата
- :setCamera(osg.Camera aCamera)¶
-
- Параметры
aCamera (
osg.Camera
) –
- :projectionOffset()¶
-
- Тип результата
- :setProjectionOffset(osg.Matrix aMatrix)¶
-
- Параметры
aMatrix (
osg.Matrix
) –
- :viewOffset()¶
-
- Тип результата
- :setViewOffset(osg.Matrix aMatrix)¶
-
- Параметры
aMatrix (
osg.Matrix
) –
- :useMastersSceneData()¶
-
- Тип результата
bool
- :setUseMastersSceneData(bool aUse)¶
-
- Параметры
aUse (
bool
) –
- :updateSlaveCallback()¶
-
- Тип результата
- :setUpdateSlaveCallback(osg.View.Slave.UpdateSlaveCallback aCallback)¶
-
- Параметры
aCallback (
osg.View.Slave.UpdateSlaveCallback
) –